Raindrops

Nikon D800 & Tamron SP AF 90mm f2.8 Di MACRO 1:1 Regn kan också vara vackert!
 
Här sitter jag är mörk under ögonen och gäspar, ZzzzZz.. Har tillbringat hela helgen till att renovera köket och hallen i lägenheten, ett riktigt slit jobb. Känner mig rätt matt efter målat och donat från morgon till kväll dom senaste dagarna plus alla kvällar som också gick åt förra veckan. Blev iallafall klara igår med det mesta, nu är det bara små pet kvar och lite inhandling av detaljer. Sen är det bara vardagsrummet kvar.. SUCK!
 

Sen har jag såklart hängt i stallet hos totton som blev ett år äldre förra veckan, hela tre år tiden går fort.. Övrigt så rullar hon nog snart fram med kulan hon fått av allt grönt gräs i hagen, och inte nog med det är de snart dax att släppas på bete för henne och få lite semester. Innan dess måste rycka upp mig och ta några bilder på min tös, va ett tag sen nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback