Hemma

Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Nu är jag hemma från stallet och ligger under täcket i sängen o fryser, brr :( Svin kallt ute nu ju, känns kallare än vad tempen visar..

Sixten följde med till stallet och kolla efter katterna, de gillar han :P Han vågar dcok inte gå fram till dem, fegis! Medans han spana efter dem så fixade jag all mat och mocka, sen blev de en avborstning av Playyan så hon fick stå utan täcke o lufta sig liiite iaf :)

Hörde att de skulle ta längre tid att fixa ridhuset än beräknat, vettefan hur jag ska göra nästa vecka.. Hade tänkt att hon skulle få en lugn vecka, men inte två??! Vill åka till Köping och rida men är ju svinhalt just nu alltså.. De är väll bara att bita ihop och rida ut i kylan..

Nu ska jag strax dricka thé för börjar känna mig lite krasslig, halsen krånglar :(



Kommentarer
Postat av: Hanna och Rebecka

Ta chansen att vara med i veckans blogg hos oss!Det är enkelt och smidigt och du har chansen att ta del utan våra över 200 läsare varje dag! Klicka här för att komma till tävlingen! http://dailyhorses.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v-4.html#comment

2012-02-01 @ 20:47:35
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback