Nissepisse

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G Mjaaau säger kitler, ehh Nisse mena ja ;)

Ovan är en bild som jag tog på en av stallkissorna! Jag hade firmabilen som jag hade levererat nyfiskad fisk i och de kan jag ju säga att katterna märkte direkt!! Dem hoppa upp på flaket o slicka snuskpellarna :P

Red ut med Petra och Chamir idag i kylan (fyfan vad kallt det vart idag???!!). De var riktigt härligt, vi travade och galopperade runt sjöängarna! Hästarna va pigga men dem skötte sig förutom Play som la på nån spark och skrämde Chamir lite.. När vi kom in så hade dem fått sånt där sött frostskägg, gullungar!

Just nu sitter jag o kollar på priser för att åka till en Equi terapuet klinik för hade kanske tänkt att åka dit med Play.. Vet dock inte om de blir nu, för det kanske kommer ut en o masserar play nästa vecka om jag har tur! Det behövs verkligen eftersom jag känner att hon är stel i ländryggen på vänster sida och i halsen/bogen på vänster också.. Hon är väldigt hård och stum där, känns som de kommit fram nu när hon fått ta det lugnare.. Så de måste åtgärdas!



Kommentarer
Postat av: Linda

söt katt:D

2012-02-11 @ 18:50:24
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: QUI

måste bara säga att du är riktigt grym med kameran i handen, wow alltså!

2012-02-11 @ 23:39:01
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback