Resten av fotona..


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Hallloj! Här kommer resten av fotona som jag har redigerat från i söndags. Finns nog ännu mer bilder att pillra på, men de kanske blir lite tradigt eller? Jag vet inte.. Kommer kanske ännu flera i ett senare skede :)

Red ut en sväng igår iallafall, blev skrittut runt eklunda i mörkret.. Play va beskedlig trotts gjordar (stavning?) av hjort och råddjur som sprang runt på åkrarna! Testade täcket också, satt som en jävla smäck!! Tur att jag inte tog den mindre storleken som hon i vanliga fall brukar ha.. Men eftersom täcket är så pass tjockt och gott så tar de sin lilla extra plats somd en fyller upp.. Dem skickar upp en hals till täcket tills på fredag som jag ska hämta ut också, dock i storlek L så blir spännande om den nu passar!

Ikväll ska hon iallafall få vila tänkte jag.. Vill att ridhuset ska bli klaaaart! Och jag hoppas, hoppas, hoppas att underlaget blir bra nu så man slipper ojämnheten så man slipper sitta och tänka på de när man rider!

Och till headern.. Har suttit och kollat igenom bilder på datan och jag vettefan vad jag ska anvbända till min nya.. Eller hur den ska se ut.. Lär nog ta ett tag att få fram en ny, men jag kämpar på ;)

Bildbomb är väll att ta i men:






Kommentarer
Postat av: filippa ♥

Wow vilka fina bilder! Cred till dig :)

2012-02-01 @ 15:29:07
URL: http://jffs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fina bilder! De är väldigt ljusa, har du redigerat dem? :)

2012-02-01 @ 17:58:52
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback