Sol!

Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Måste ta nya bilder på Wille!
Snart har denna vecka flugit förbi också, tycker tiden bara går fortare och fortare? Är de så när man blir gammal? Bävar för att bli 23 i april, känner mig som en gammal kärring! Tyckte fan jag nyss tog studenten, men ikke.. Jaja, låt de bli helg snabbt nu så man kan njuta av livet ;)

Har fått värsta vårkänslorna efter idag, grymt väder! Har kän mig riktigt pigg av all solenergi man får som man inte är van vid.. Så tycker de kan fortsätta så här :D Nu ska jag försöka somna så de blir fredag ♥



Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON&TECKNiNGAR

sv: Varsågod! och haha tack:D



-sjukt söt ovan, gryyyyyym bild!

2012-02-24 @ 09:45:20
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

fy vilken söt bebis :D jätte fin bild :)

2012-02-29 @ 10:43:12
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback