Snö

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
Jag som tyckte de kändes som vår i Söndags?! Den känslan är ju i vilket fall bort blås. Igår snöade de som fan när jag ålkte hem från stallet så fick typ köra i 40km/h för jag inte såg kanten på vägen och höll på o vingla på fel sida, inte bra! Sen verkar de som att de har snöat lite undernatten också för fick sopa av bilskrället en bra stund i morse :P

Åkte till stallet senare igår för jag hade kvällsfodringen, hade inte planerat att rida eftersom jag inte vill rida ut på henne själv i mörkret när hon är spritt språngande galen! Så jag mockade och pysslade en del, sen fick Play även en massage i 40minuter med en gummiskrapa jag har! Hon verkligen älskar den, ser ut som hon inte vet vart hon ska ta vägen :P Väldigt effektiv nu också när hon fäller som tusan, två flugor i en smäll! Dock såg jag ut som en pälsboll efterråt, en vit sådan! Är lite roligt att att hon bara tappar vita hår, hon har typ blivit näst intill fux på 1 vecka! Känns som jag knappt känner igen henne för varje dag jag tar av täcket, rödare o rödare!



Kommentarer
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Sv: Tusen tack! Jag gillar din header också :) kram

2012-02-15 @ 14:11:57
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback