Morgon i stallet


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro En bild på Fame från imorse, min kusins häst!

Idag var jag ut till stallet på morgonen egentligen skulle hovis komma ut men han hade så ont i ryggen så deblev inget.. Passade på att rida ut istället, hade ingen lust att rid amörkret om hon skullöe va lika galen som igår.. Idag skötte hon sig dock bättre! Hon var extremt pigg, men höll sig iallafall på marken och försökte inte slunga av mig, och de är ju posetivt! :P Vi travade och galopperade lite eftervägen där de låg en del snö.. Extrem mysfaktor med det fina vintervädret!

Efter jobbet åker jag ut och mockar och gör mat åt henne för det hann jag inte imorse.. Emorrn blir det inte stallet för min del, Sofie ska mocka och så åt Playyan för jag ska hälsa på brorsan och hans tjej i Uppsala emorrn, trevligt trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback