Helgen

Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro En bild på goaste Anna från igår :)

Igår va jag ju som jag sagt innan i Uppsala hos min brorsa och hans tjej Anna. De va mysigt och roligt! Kollade in deras lägenhet först och sen trotsade vi kylan och åkte ner på stan. Började med att kika in i kyrkan, är inte så kyrklig av mig så råkade använda några svordomar i mitt språk, så som "jävlar, vilken stor kista" och direkt efter "opps, inte svära i kyrkan men man är inte så jävla van att vara i en", IQ noll ;P Efter de gick vi ner på stan o shoppa, käkade, shoppade igen och fikade :P Kom hem sent på kvällen, kollade lite på tv innan man däckade.

Idag har jag fodrat hästarna i hagen och ridigt ut i det iskalla jävla vädret som piskar en i ansiktet :( No fun!

Har vart en skön och lugn helg, nu har man söndags ångest så de smäller om ett dock! Men nu ska jag försöka slänga ihop en ny header, eller iallafall börja med! Fick nyss lite idéer som jag ska testa :D




Kommentarer
Postat av: Anna

Aw vad fint :) så kul att ni kom! Och jag skrattar lika mkt åt dina svordomar i kyrkan fortfarande hahaha :)

2012-02-05 @ 21:25:13
URL: http://Http://anname.blogg.se
Postat av: IDA

Haha men tack du, det blir väl dina också? :)

2012-02-06 @ 21:44:43
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Amanda

så fin bild!

har också en tendens att använda lite mer svordomar än vanligt i kyrkan... förstår inte varför, haha. eller så är det så att jag alltid svär så mycket men bara kommer på mig själv att göra det i kyrkan för att jag inte borde... haha1

2012-02-16 @ 18:55:07
URL: http://wils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback