Lördag!

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G,
En bild på Liten från igår. Okej okej, mycket kattbilder nu :P Har lite brist på inspration!

Ska strax åka till stallet och ta hand om världens bästa :) Sen efter de så har jag jour i stallet, släppa in alla, byta täcken och fodra EM. Men innan de som sagt så ska jag ta en skritttur ut i kylan så hon får gå av sig lite från igår.. Va ju i Köping igår på markarbeteskurs för Stina! För det första så brukar Play kunna envisa sig om att inte gå in i transporten nån minut jämt när vi ska åka, men igår så traska hon rakt in, nästa över mig :D Hon tycker de är skoj och komma iväg o hoppa lite kan jag tro! När vi kom fram fick vi låna Grålles box för de va så himla kallt o göra i ordning henne utomhus.. Play verkade gilla lite ny miljö och var väldigt nyfiken! Lektionen gick bra, men jisses va pigg hon va?!! Bockade en massa och vägrade lyssna på mig att vi skulle ta det lilla lugna :P Roligt med sån hoppglädje hon har! En lyckad dag helt enkelt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback