Less


Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
Underbart väder, solen gassar på man får ju nästan chock efter de råa vädret som vart! Fredrik tyckte att jag hade fått lite färg i ansiktet, man kan ju alltid hoppas ;)

För övrigt går dagarna snabb som fan, redan tisdag! Dock har jag FORTFARANDE INTE fått nått samtal av vetrinären.. Nu har jag ringt och stött på dem 4 ggr och lämnat telefon nummer. Igår när jag ringde och tjata på dem sa dem att hon hade försökt ringt i fredags tydligen?!! Men idioten har ju ringt på fel nummer, klart som fan man inte svarar då.. Nä asså om dem inte ringer idag blir jag fly förbannad!!! (troligtvis är jag redan de). Ska fan sätta ut en tistel till dem i tidningen eller nått, såhär får de bara inte gå till.. Vill ju bara få medecin till världens bästa Sixten så han kan må bättre ♥ Är de så mycket begärt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback