Tungt

s
Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G Länge sen man va in och skrev nånting här.. Har varken känt för att skriva nått eller haft tid känns de som..

Förra veckan kändes jäkligt tung, orolig för Sixten till och börja med som tydlingen fått förstorat hjärta.. Fortfarande inte fått nått svar vad han ska få för medicin från vetrinären och nu har de faktiskt gått över en vecka. Tycker jag är förjävla dåligt faktiskt, man betalar väll inte bara för en undersökning och sen får man inget svar på vad man ska göra för att hjälpa han att må bättre. Nej fy..

Sen har inte Play känns helt 100.. I söndags på hoppträningen kändes hon skitloj, seg liksom.. Och närfan är Play seg på en hoppträning, då är de nå tok de vet jag.. Så nu har jag bara skrittat och låtigt henne stått sens dess. Tänkte kankse känna på henne lite idag. Om jag har tur känns hon som vanligt igen, tror att de va vaccinet som spökat runt i kroppen..

Bättre tider nu tack!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Sjuuukt dåligt!! Det är fan nå allvarligt det handlar om :/ åh! Vi får hålla tummarna nu för bättre tider <3

2012-05-18 @ 13:55:55
URL: http://Http://anname.blogg.se
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Jätte fin bild!!



Sv: Tusen tack!

2012-05-18 @ 18:19:54
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback