Min nya fina!

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
Asssåå iiiih, igår fick jag en så sjukt fin fotoväska av Fredrik som han hade beställt till mig! Bara sådär liksom och inte fan är den billig inte! Kanske har världens snällaste pojkvän?! Får skriva de här iallafall så han ser de ;) Väskan är iallafall en Kelly Moore i modellen Mimi och grå som ni kanske ser, sååå fin! Nu kan jag förvara min underbara kamera i en riktig rejäl OCH snygg väska. Får plats med mitt kamerahus med objektiv på (ej 70-200mm förstås) och 2 objektiv i normal storlek till och sen mitt 70-200mm inkl laddare, minneskort, iPaden och massor med annat som man vill ha med.. Jäkligt rymlig helt enkelt :) Älskar den redan!
 
Kelly Moore finns i många olika modeller och i en hel drös med färger! Går att beställa via fotobag.se



Kommentarer
Postat av: Anna

Sjukt sjukt snygg och otroligt snäll pojkvän! R har aldrig köpt nåt spontant till mig haha! Jo, blommor, men ALDRIG en sån här gåva. Shit! :)

Svar: hahha :) ahh.. rickard den lille snåljåpen ;)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-10-03 @ 19:02:25
Postat av: a l e x a n d r a

Nej vad cool, den var riktigt snygg också!!:D

Svar: visst är den?! man får plats med sjukt mkt, likei :D blir bara sugen på o köpa objektiv nu när man får plats med ett till, farligt!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-10-04 @ 16:38:01
URL: http://sjoblom.blogg.se
Postat av: Claudia

MMh, älskar dessa !:D

Svar: dem är sjuuuukt nice :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-10-07 @ 08:22:15
URL: http://claudiamilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback