Körsbärsblad

Översta bilden: Nikon D60 & Tamron SP 10-24/3.5-4.5 Di II LD (Fredrik hade min gamla kamera) Nedersta bilden: Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro. En bild från Koshikawa Korakuen Gardens i Japan, den bästa parken i Tokyo enligt mig. Vi var där bland dom första dagarna på resan och som ni ser så hade körsbärs träden redan börjat blomma över därav alla fina blad i den lilla bäcken. Det ända sättet att ta sig över va över dom söta små stenarna.
 
Har verkligen inte haft nån tid över alls för att uppdatera här på bloggen, då jag kommit hem så sent på kvällarna. Nu har jag iallafall tagit hem Playsan till Eklunda, känns sådär. Dock så slipper jag ju pendla mellan Västerås och Köping varenda dag. Och på tal om stallet så har jag "råkat" skriva upp mig på kvällsfodringen så min valborg blir väll inte sååådär jätte spännande kan jag tro. Hoppas ni får en bättre kväll.



Kommentarer
Postat av: Sandra Rosén Dahlgren

Å gu vilka jätteväckra bilder, underbart!

Svar: Tack :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-05-10 @ 11:34:43
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Postat av: Sandra Rosén Dahlgren

Svar: :)

2013-05-18 @ 14:56:00
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback