En dag i solen

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro  Träffade på lilla Wile också, det va länge sen. Stackarn hade skrapat upp ansiktet men han såg glad ut ändå :) Busunge!
 
Igår skulle jag hjälpa Pappa att förbereda inför båtmässan i Västerås hamn så jag tog med mig Cissi för vi skulle åka till hästloppisen som dom hade i Enköping så fort vi var klara. Dock blev det ingen loppis för vi va tvugna att vara kvar i hamnen för det var så mycket folk nere på mässan. Vi bjöd på fika i vårat tält och folk var som galna haha :) Efter det åkte vi till stallet och tog en barbacka tur på våra små hästar, en härlig dag i solen minsann ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du skulle inte kunna komma till köping den 15/6 och fota på ponnytävlingarna? Det är min första lokala så skulle jätte gärna ha fina bilder! Du är så duktig på att fota hehe :)

Svar: Jag har ingen aning faktiskt, beror helt på vad som händer den helgen :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-05-31 @ 17:21:00
URL: http://suedaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback