Full rulle

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8  Två bilder till från fotografering förra veckan.
 
Trött är bara förnamnet för vad man är efter den här helgen... Hittade min kära häst skadad ute på betet i fredags så nu har hon stått i box hela helgen med medicin och sårvård flera gånger per dag. Tänk att man aldrig kan ha någon tur med hästarna - blir gaaaalen! Förutom det så har Fredriks familj vart här uppe och hälsat på. Så vi har varit på Erikslund shoppingcenter, ätit mycket god mat nere vid kajen och varit ute på Tidö-Lindö på söndagslunch. Hann även med ett dopp i det blå igår efter att ha flängt runt hela helgen i dundervärmen, och jag kan säga att det var hela 28 grader i Mälaren - vet inte om jag upplevt det förut.
 
Nu är det måndag och man är tillbaka på jobbet igen, och i veckan blir det en jäkla massa stall- och hästskötsel. Sen hade jag även tänkt att försöka åka förbi Sundbyholm Summergames med kameran nästa helg då jag missade det under helgen som varit. Ja så är det, hej hopp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback