Igår


Nikon D5100 & Tamron AF 90mm f/2.8 SP Di macro
Hann aldrig och hämta ut mina täcken på Spiltan igår för jag blev tvungen att agera skötare åt Tinne så blev sen hem, ska gö ett nytt försök idag eller emorrn.. Red iallafall i ridhuset och träna på de Boel hade sagt och att inte ge mig förens hon blivit mjuk i sidorna.. Och banne mig, jag lyckades tillslut! Så himla skönt, jag vann över min lilla rödhåriga sto ;) Sura miner från Playyan blev de dock, men ack den som ger sig.. Idag så skrittar jag nog ut eller så får hon stå, ska även sto på söndag när jag är globen.. Men hon kan få två stådagar om de blir så, det har inte vart överflödigt med sånna dagar för henne på senaste!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaaaaaw min sötnos! Tack igen för hjälpen babe!! :)

2011-11-25 @ 13:38:51
Postat av: I S A - Foto, Stil & Vardag

Sv: Haha, det spelar ingen roll :) jag säger ponniii till alla poniiiiiiiies och hästar! ;)

2011-11-25 @ 13:39:45
URL: http://isaplarz.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Sjukt mysig bild :D



Diggar den nya footern (=

2011-11-30 @ 09:01:38
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback