En bild från igår

Nikon D800 & Tamron 70-200mm f/2.8  Visst har hon blivit rätt fin i kroppen? :)
 
Rakade min lilla pärla i förra veckan och jädrans vad vit hon blev den här gången, knappt så man kan fatta att hon är röd på sommaren.. Antar att hon försöker förbereda sig för att snön kommer så hon kan kamoflera sig i när jag ska hämta henne från hagen ;) Tur att hon fortfarande är röd på vissa ställen då, haha. Men men.. Jag red ut båda dagarna i helgen, så jäkla skönt att kunna göra de när de är ljust för en gångs skull. Och jag kan ju minst sagt säga att Play va rätt het på gröten båda dagarna, fick mig några bocksprång men höll mig kvar som tur är :)
 
Annars då så mår jag inte sådär jätte bra direkt.. Undrar om jag har fått öroninflamation eller nått annat skit för de känns typ som öronen ska sprängas när som hellst plus att jag haft lock i dom i en vecka nu :( Börjar bli liiite jobbigt.. Har iallafall fått en tid på vårdcentralen senare idag, och jag längtar bara tills jag kan åka dit så jag kan bli av med skiten så fort som möjligt :( Hoppas ni har en bättre måndag än mig!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback