Mörkt och jävligt

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1,8G  En till kattbild, dock är det stallkatten Nisse som fick ställa upp som modell denna gång.
 
Jaaadu, här var de dött minsann.. Snart en vecka se man publicerade ett inlägg här, dåligt av mig. Men de är inte lätt när insprationen ligger långt ner i källaren och allt känns sådär.. Blev ju inte bättre av att man ställde om klockan i helgen heller, nu är de ju mörkt hela tiden förfan.
 
Inte nog med de så blev helgen inte alls som jag tänkt mig..När jag kom till stallet på fredagen tog jag in Play och hon verkade glad, men senare på kvällen märkte jag att hon började bli hängig och sen slutade hon äta maten.. Tog tempen, ingen feber men förhöjd temp, var orolig för kolik men kunde konstatera att de inte var felet. På lördagen hade hon normal temp men åt fortfarande lite dåligt men blev bättre under dagen.. Dock fick jag skippa hoppträningen i Köping såklart :( Resten av helgen gjorde jag INGENTING förutom va i stallet och oroade mig över min fina. En riktig skit helg rent ut sagt. Nästa blir iallafall bättre för då är de 30 års skiva för min kusin, äntligen nått kul!



Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson

Härlig bild! :D

Svar: tack :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-11-02 @ 23:08:26
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Postat av: Asphyzia

Vilken otrolig bild!! Älskar ljuset!

Svar: Tack, solnedgång är de bästa :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-11-05 @ 20:39:26
URL: http://asphyziafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback