Japan, Kitakamakura - Kamakura Del 1

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
 
Äntligen har jag tagit tummen ur arslet och börjat redigera bilderna från våran underbara resa till Japan som Fredrik och jag va på i april.. Bilderna ovan är från en stig som vi gick för att komma från Kitakamakura till Kamakura över ett litet berg (eller om det var en jävligt stor kulle?) Kolla lutningen rakt ner brevid stigen liksom?!! Hade man tagit ett snesteg där hade man ramlat jävligt många meter ner kan jag jag ju säga. Och på bild nr.2 ser ni en japansk tant (över 70 bast iallafall) som brassade om oss efter en uppförsbacke när vi var lite sega i benen, vilken kruttant va. Tog cirkus 30-40 minuter innan vi kom ut ur skogen då kom vi ut till ett litet tempel med rosenträd jättefint. Bilder därifrån och från resten av turen kommer i senare inlägg.
 
Japan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback