Holly's Caipirinha

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
 
Blev några snabba porträttbilder på finaste Ninja i lördags, visst är hon vacker? Nästa gång hon har knoppar kanske är på treårstestet, vem vet! Men innan dess har vi mycket att träna på och jag hoppas snart komma iväg på lite löshoppning med henne men det är såklart ingen stress.. Just nu rider jag på henne cirka 2 gånger i veckan både ut och i ridhuset, och det är så jäkla kul att äntligen vara uppe på hästryggen igen ♥ 
 
Play-hjärtat övveraskade mig med att ta ett lerbad i hagen idag så jag fick stå och gno lera i en timme på kvällskvisten. Inte så kul men efteråt satte hon upp mulen på axeln och bara myste med mig, världens bästa! Puss på mina fina hästar!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vqar ju tvungen att in och kika på din unghäst :) men visst har du lagt upp denna bild på buke någonstans, 11:0rnas tråd kanske? Minns att jag tyckte hon var galet fin! Tror det där var ett mycket bra köp :)

Svar: Det stämmer :) Vad kul att du gillar henne, jag hoppas så mycket på henne och än så länge har hon inte gjort mig besviken <3
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-10-25 @ 07:58:07
URL: http://ryttarduon.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Helt underbart fin bild, älskar "krispigheten" i den! :)
Förresten är det där objektivet bra? :)

Svar: Kul att du gillar den :)Ja det tycker jag, såklart hade man velat haft värsting objektiven (nikons egna) egentligen men man ska ha råd med dom också :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2013-10-30 @ 22:18:44
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback