2013

 

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Vart i Asien, haft mitt första betalda fotojobb, köpt unghäst och flyttat till nytt stall (var 8år sist) bla.

 

Hur har ditt 2013 varit?
Detta året har nog mest bestått av mycket motgångar och många jobbiga beslut som iallafall inte slutat som man trott. Känns som gång på gång har man rest sig upp efter en svacka för sedan fått en käftsmäll tillbaka och ner till botten igen. Visst har det funnits guldkorn också, men man glömmer dom lätt när allt känns jobbigt.

 

Blev du kär i år?
Kilat stadigt med karln sens 2011 ♥

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Finns många datum jag aldrig kommer glömma, men ska vi va positiva och plocka ett glatt är det 15:e Augusti när jag fick hem fina Ninja.

 

Vad är din största framgång 2013?

Inte haft så mycket framgångar 2013, men jag tycker jag utvecklats en del med min kamera och haft lite små fotojobb och sålt lite tävlingsbilder. Jag hoppas det ökar till större efterfrågning 2014.

 

Bästa köpet?
Japanresan och Ninja såklart.

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Hästarna, vill inte veta totalsumman..

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag har ett par riktiga supervänner och sen såklart när allt gått bra med tottosarna kan man ju knappt tro det är sant. Dagen vi åkte till Japan när man sitter förväntansfull och glad på planet, 2 välförtjänta veckor semester.

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Oj, hmm knepig fråga! Måste nästan vara Courtnee Draper - Will the Circle Be Unbroken, soundtracket från Bioshock Infinite den har snurrat rätt friskt i mina högtalare minst sagt om man kollar på min lastfm profil. Sen såklart många andra godingar på min Spotifylista (Obs. länk till den om ni vill lyssna) som man repeatat under året.

 

Vem har du umgåtts med mest?
Fredrik och Cissi.

 

Har du haft ett förhållande under 2013?
Jojjemen!

 

Vart reste du under 2013?
Tokyo, Japan, vill så mycket tillbaka dit i år igen. Sen var jag 1 vecka nere i Alvesta om det räknas som resa haha, ingen storstad direkt!

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Inspration, framgång och tur, tack!

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Oj jag kommer knappt ihåg faktiskt, tror jag var i stallet och pussade på Play för dagen efter satt jag på flyget påväg till Asien.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Såklart att min fina Play hade blivit helt bra, samtidigt så hade jag inte haft Ninja då men vill ha hela friska hästar 2014 iallafall!

 

Vem saknade du?
Maria när hon var bosatt i Sunne, men nu är hon hemma igen sens en tid tillbaka. Sen min lilla ängel Sixten såklart, förevigt saknad.

 

De bästa nya människorna du träffade?
Har nog inte träffat så mycket nya människor i år faktiskt, man är ju mest på jobbet och i stallet haha låter lite tragiskt.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Våga tro på att turen vänder snart och våga ta nya utmaningar utan att tro att jag kommer misslyckas. Satsa på mer på foto för det är de jag vill hålla på med.



Kommentarer
Postat av: Fredde_87

Pöss baybay <3

Svar: <3
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-01-13 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback