Golden Hour

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Kunde inte låta bli att knäppa lite kort i det underbara motljuset!
 
Sagt och gjort nu är min lilla bebis ute på sin semester i en uberstor hage med en annan unghäst som hon verkar trivas super med. Ihopsläppet var verkligen helt odramatiskt, hästarna kom bra överens redan från börja men såklart var det ju mest fokus på att springa genom  det höga gräset och utforska hela hagen. Att se Ninja så lycklig gör mig verkligen varm i hjärtat även fast jag kommer få en tråkig sommar ♥
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej! Just nu har jag veckans blogg på men blogg :D Kolla gärna in :) Och jag ber om ursäkt i fall du inte gillar såna här kommentarer. Kramar Katarina :)

2014-06-03 @ 19:12:59
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback