Stora Ekeby nr.2

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
 
Halloj! Här kommer ytterligare två bilder som är tagna i söndags.. Var lite svårt att få till bra ljus i bilderna då man bara kan stå på en rätt begränsad yta runt Stora Ekebys ridbana, lite lättare om man kan röra sig fritt hur man vill, men jag tror dom flesta bilderna blev bra iallafall. Sen vill man ju inte heller få ett stort rött ridhus som bakgrund heller, inte så fint i min mening ;) Börjar iallafall märka att jag tänker lite mer på vart jag placerar mig själv runt banan för att jag ska få en bra bild mot förra året då jag mer "gissade" vart jag skulle stå. Så lite kamera-smartare har jag nog blivit trots allt ;)
 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mickan å Chaplin från bärsta (den vita) :D

2014-06-06 @ 10:13:20
Postat av: jessica jansby.

så himla fina bilder du tar! :)

Svar: Åh tack snälla :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-06-24 @ 16:16:50
URL: http://jansbyphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback