Scilla

Nikon D800 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
 
Hej igen! Ännu en trevlig helg har passerat; igår var jag med Josefine, som äger Ninjas beteskompis Exza, till hennes andra dressyrhäst som jag tog lite bilder på. Efter det bar det iväg hem till Vera och Maria där det blev mycket gamla nostalgitrippar mm... Idag har jag och Fredrik senderat hela dagen hos mamma och pappa ute på Tidö-Lindö i det fina vädret. Där blev det bad, badmington och crockett. Som sagt en mycket härlig helg men imorgon är det bara upp och hoppa igen och tillbaka till vardagen... Har iallafall planer att åka hem till Sophia, min gamla stallkompis, och knäppa lite bilder på hennes barn. Kul med fotografering! :) 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså jag ÄLSKAR poträtten! heeelt underbara.

Svar: Haha åhh vad kul, jag va tveksam om jag äns skulle lägga upp dom jag ;P
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-07-21 @ 15:25:54
URL: http://wengdahl.se/blogg
Postat av: Zandra

Härliga bilder!

Svar: Tackar :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-08-21 @ 22:16:23
URL: http://zahlo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback