Fina ni!

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8
 
Tänkte bara kika in här och säga att jag blir så glad av att jag får så pass många komentarer här på bloggen på senaste tiden fast jag sköter mig uruselt med uppdateringen, det värmer verkligen vill jag lova! Och jo,tänkte höra med er om det nått speciellt inlägg ni vill att jag skriver om/visar? Nått ni undrar över? Fick iallafall en kommentar i förra inlägget om jag inte kunde visa en bild före och efter redigeringen så det ligger näst på tur att fixa :)


Kommentarer
Postat av: Malin

yay!

Svar: :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-07-02 @ 10:36:48
URL: http://wengdahl.se/blogg
Postat av: Desserié Nilsson

Åååh det var jag som önskade :DDD tack för att du visar!

Svar: Det kommer snart! :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2014-07-02 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback