Sjukstuga

Nikon D800 & Nikkor 50mm f/1.8  Har inte så mycket bilder att lägga ut just nu så fick bli en från föregående fotografering alltså inget med texten nedan att göra.
 
Nu är jag här igen efter en rejäl omgång av örongångsinflammation som har gjort att jag legat däckad hemma sens förra onsdagen.. Har mått så jäkla dåligt fyfan, har knaprat i mig nio smärtstillande tabletter om dagen för att äns kunna gå upp ur sängen.. Men nu får det F******N va bra, tänker inte bli sjuk nå mer på ett jäkla tag! I och med det så har jag inte några nya bilder att bjuda på eller hunnit gjort inlägget jag sagt jag ska publicera heller men det kommer.
 
Nu är jag iallafall sjuk taggad på att plocka upp kameran ur väskan och knäppa lite nya kort, nån som har förslag på fotografering? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback