Bra helg!


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Här är en bild från igår när jag skrittade ut barbacka i kylan. Blev riktigt kallt i blåsten!

Hej hej, länge sen man skrev nått här känns de som.. Dåligt av mig men vafan har inte haft nått att lagt ut plus att man haft fullt upp i helgen..

I lördags var vi 5 styckna iväg till ett fullsatt Globen på Paul McCartney, oförglömligt! Sjukt jävla bra! Riktigt kul att fått sett en av sina största idoler, trodde aldrig att jag skulle få se han live! De roliga är ju att på aftonbladet och expressen som jag kollat på så har han inte fått nå bra recentioner.. Helt sjukt, dem måste va dumma i huvudet eller inte alls ett riktigt fan. Jag tror nog alla i Globen va mer än nöjda efter 3 timmars underbar konsert :)

Här är lite videos med Wings, The Beatles, Macca, The Fireman ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback