Hemma igen!

Kom hem till Västerås idag efter att suttit på massa med skrot-tåg halva jävla dagen! När vi kom hem åkte vi bara och dumpa av packningen hemma och tog bilen som var helt igenisad (fick skrapa inssidan av framrutan!) till Erikslund. Vi åkte dit för att handla alkohol på Systemet, tror tammefan hela jävla Västerås var där förfan.. Helt galet, slutsålt och mega långa köer.. Så går de när man är där i tid innan högtider, yeah!
Men iallafall, efter de åkte vi till Media Markt och köpte mig ett objektiv för mina 4 presentkort jag hade.. Blev ett Nikkor 50mm f/1,8G, mycket glad :D Äntligen som sagt! Så nu vill jag ta massa med porträtt bilder ju! Dock inte så många som vill ställe upp som modell så får tvångsfota kissorna här i lägenheten ;) Och då kan de ju vara skönt med ett ljusstarkare objektiv som sagt!

Här är ett smakprov med den nya objektivet! Lite mycket kattbilder just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback