Julafton

Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Hemma från en fullspäckad julaftons kväll på Tidö :) Trevlig och mysig kväll med massor av paketöppning eftersom småttingarna fick sjukt mycket presenter! Nöjd med mina presenter jag fick.. Och de blir förmodligen inhandling av nytt objektiv snart med mina presentkort jag fick :D
Play har lite små semester nu över jul när jag inte hinner rida, och det kan hon fan behöva lite också :) Hon fick iallafall julklappar också! En brun discogrimma, ett läder grimskaft med kedja på och 3 godispåsar! Nöjd heeest :)


Kommentarer
Postat av: IDA

SV: Får lov att vara tråkig och säga; stadig hand! :D Kommer inte ihåg inställningarna, men det var ganska lång slutare :)



Åh söt misse!

2011-12-26 @ 00:33:25
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback