Noll inspration.


Nikon D60 Arkviet: Midsommar 2010.
Står totalt still i mitt huvud nu.. Inga nya bilder att lägga ut, blir bara gamla skit bilder, därav uppdateringen är som den är :( Tex den ovan från Midsommar 2010 precis innan hemgång där på natten, otroligt väder! Trivs inte heller med min design på bloggen (därför jag gör om den hela tiden) den ser så plåttrig ut, spec nu när de är snö o skit på den.. Men annars också! Vilka problem jag har, haha! Men på lördag blir jag nog glad iallafall för då bär de av till Globen återigen, men denna gång för en storslagen konsert, likey :)


Kommentarer
Postat av: Saywoff - Celine

härlig bild! :)



Svar: ja vbalpar är för söta dom! :) (ursäkta för sent svar)

2011-12-08 @ 22:49:53
URL: http://saywoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback