Pengar..


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Arkivet: 3 Sept 2011
Sitter här och drömmer mig bort på SIBAs hemsida där dem har en MacBook Pro som de är erbjudande på t.o.m imorgon :( Vill ha!! Min egna data där hemma är ju helt nergången och dör väll närsom så skulle ju va perfekt att köpa den här nu, men böhever ju pengar till julklappar och dylikt den här skit månaden också :( Deppigt! Om det inte blir en data då får jag väll tröst köpa mig ett Nikkor Nikon 50mm 1,8G objektiv, eller hur? Låter bra.

Vedne va jag ska lägga ut för bilder heller för ej haft tid och tagit nya på helgerna och plus att de är mörk när man slutat jobba.. Sen är jag ingen höjdare på inomhus bilder heller :P Inte min grej heller!

Pink Floyd - Money  Passande!


Kommentarer
Postat av: Elin :)

Svar: haha ja jag använder en Nikon D700. Vad använder du själv? :)

2011-12-01 @ 13:16:29
URL: http://impossiblestar.blogg.se/
Postat av: sara

sv: vet redan det :) de har kostat så ett tag :)

2011-12-01 @ 15:30:39
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback