Problem med snön

Som sagt, har haft problem med mitt snöande här på headern! Snön krockar i scripten med min rörliga header som jag hade innan så den börja hacka, så så fort jag kodade bort snön som faller funka den normalt igen.. Men envis som jag är ska jag promt ha min snö fortsätta falla här på bloggen så Fredrik gjorde en Flash av min header så dem inte skulle krocka.. Snällt av han, men dock efter den långa tiden han lagt ner på att göra den och lagt in den på bloggen så blev det att snön inte föll över headern bara i bakgrunden :( Inte okej! Googlade om flash o script och då kan man tydligen inte (vad vi förstått) lägga nått över en flashbild så jag fick alltså lägga in en stillbild här som header tills vi klurat ut nått eller tills julen är över och de snöat färdigt här :P Vill ju ha de fint och snöigt här :D

Säg till om ni har nått problem med tex min bakgrunds bild eller så för den har också krånglat!


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Åh vad drygt att det krånglar D:

2011-12-03 @ 17:18:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback