Sista rycket!


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Arkivet
Som sagt, sista rycket nu! För från och med emorrn är jag ledig tills den 9 Januari :D Inte dåligt! Ska fira jul hemma på Tidö-Lindö för sen i mellandagarna åker vi ner till Fredriks familj i småland.. Så då kommer min kusin Erika få va plast-morsa åt min tottohest i några dagar :) Så blir lite hästledig, inte varje dag man är de direkt! Stallet varendaste dag annars liksom :P Kommer hem innan nyår iallafall, sen har jag skrivit upp mig på hoppträning i Köping den 6e januari så får hoppas de inte är skitväglag då så jag verkligen kommer iväg!


Kommentarer
Postat av: KAROOFOTO

svar: tacktack & desamma :D !

hihi ja, tyckte också den var jättebra :)

2011-12-22 @ 14:01:06
URL: http://karoofoto.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

OMG va snygg bild! :D

2011-12-22 @ 21:58:56
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback