Tiden springer iväg!

Kommer ihåg när jag tog den här bilden, de var den 2 Juni. De va sjukt fint väder ute, en riktig sommarkväll alltså, och de roliga känns som att de va så nyligen?! Tiden bara rinner iväg, de är ju fan ett halvårsen till och med mer. När jag tog den här bilden hade jag  min D60 och mitt 90mm macro objektiv, men de funka ju också :) I slutet av Juni köpte jag min 5100 kamera innan jag åkte till Irland på semester.. Och i augusti köpte jag mitt 70-200mm/2,8 objektiv. De var inga billiga inköp direkt fyfan :P Men lätt värt de 13.000:- jag fick punga ut för prycklarna! Fan att man håller på med de två dyraste hobbiesarn, foto och ridning.. Som gjort att inte ha nåra pengar kvar på kontot!

 

Får inte glömma min underbara Mackie heller ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback