Fota inomhus!


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Tog den här bilden igår på Sookie-pookie när hon låg på soffans armstöd.. Ett jävla under att den blev skarp alltså :P Fyfan jag är värdelös att ta bilder inomhus.. Hatar de där långa slutartiderna man måste upp i.. Ska försöka börja fota lite mer inomhus hemma för att lära mig mer.. Har aldrig hållt på o fotat iomhus mycket innan, så de är väll därför man är så kass på de kasnke :P Bara att böärja träna på't! Kissorna får helt enkelt ställe upp som modeller lite då och då. Kan ju säga att de inte va speciellt roade av de igår :P

Ikväll ska jag rida privatlektion igen för Boel.. Ska bli skojsigt :) Kände på Play lite igår i skritt och trav i ridhuset.. Rätt fin faktiskt, lite smått hängig på vänster hand dock.. Men de löser vi nog ikväll hoppas jag! Det blir sista träningen innan jul, Play kommer nog få 2-3 dagar i rad med vila där vid julafton.. De är hon värd :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

jättefin bild!

2011-12-21 @ 11:32:31
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Härlig fokus, :D

2011-12-21 @ 21:40:25
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback