Breaking Dawn


Nikon D5100, Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Imorgon ska jag på bio, Breaking Dawn Part 1. Kommer bli spännande! Jag gillar filmerna, men jag ÄLSKAR böckerna! Så jävla bra, lättlästa som tusan. Så ser framemot de!
Nu ska jag iallafall strax iväg och ombesikta hästsläpet, vart problem med bromsarna.. Efter de bär de av mot stallet och klippa och prova täcken.. Känner på mig att jag kommer komma hem sent ikväll.. Skulle nämligen behöva skritta ut eller nått också! Vi får se hur de blir med de. Tjing så länge :)


Kommentarer
Postat av: ponnysoryttare - julia.

Vill också gå på den på bio!! :) Ska bli sjuukt spännande :D

Kika gärna in på våran hästblogg och lämna en kommentar, då skulle vi bli sjukt glada!

Ha en bra kväll, kram!

2011-11-16 @ 20:51:48
URL: http://ponnysoryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback