Fina Play :)


Nikon D5100, Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Sofie och jag klippte Play igår så nu är hon fin igen :) Dock så tyckte Sofie attt jag skulle klippa halva huvudet på henne, men jag tyckte inte detsamma eftersom hon blir så vit när jag klipper henne.. Borde inte de se konstigt ut? Halva huvudet rött och halva vitt? :P Nån som klippt en rödskimmel på huvudet nån gång? Hur blir det?
Iallafall så skrittade vi ut efter klippningen så hon fick röra sig efter dressyrpasset i tisdags! När vi kom tillbaka så passade jag på och frissera manen på henne så hon blev ännu finare :) Ska fixa till den mer idag när hon flaxat runt lite med den så man ser vart de behövs jämnas till. Ska försöka komma in i ridhuset och träna lite på va Boel sa, men skulle också behöva hämta ut mina täcken från spiltan där de vart på tvätt! Vi får se hur de går, brukar va svårt att komma i tid från stallet :P


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Japp och den är ju avtagbar :)



Fin bild :)

2011-11-24 @ 17:07:46
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: I S A - Foto, Stil & Vardag

Himla fin ponni! :D

Sv: Haha, ja :)

2011-11-24 @ 18:46:52
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback