Kallt!


Nikon D60 Arkivet: Feb 8, 2010
Brrr! Va -2 grader nu när jag åkte till jobbet! Får hoppas på att de inte börjar regna och fryser på bara för jag har sommardäcken kvar på bilen, då blir de bambi på is :P Fint och frostigt ute iallafall! Man skulle va uppe i ottan med kameran, men man vill ju helldre knorra i sin varma säng så fort som möjligt den här årstiden :P
Btw så fick jag lite panik igår för jag inte hade ett bra utetäcke med hals tills idag när jag klippt henne! Nojig! Har bara för kalla täcken eller för varma täcken med hals som hon ska ha när de blir riktigt kyligt.. Så jag fick lov att speeda på som fan, och de är jag inte van vid jag som sölar på i stallet jämt :P Lyckades iallafall ta mig till Granngården innan stängning och få med mig ett Amigo 1200D Plus Medium 200g med hals med mig hem! Ville dock ha de med 250g men fanns ej :( Vedne om jag bara kan ha detta täcke eller om jag måste ha ett stalltäcke under.. För måste smocka på henne ett tjockare täcke inne nu också när hon är klippt.. Vilken jävla jungel de är :P Här kommer en bild på täcket iallafall! Tror ni Play kommer passa i de? :)


Kommentarer
Postat av: IDA

Haha nej inte lätt när man är så självkritisk! ;)



Fint täcke, men jag förstår inte varför Amigo täckerna (som ändå är så pass dyra) inte har några bogveck? ;o

2011-11-16 @ 11:04:55
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: IDA

Haha nej ge dig, du är jätteduktig! :) Ja man t'nker helatiden "åh varför gjorde jag inte sådär" "varför placerade jag motivet sådär" osv ;)



Jaha då förstår jag! :) Jag beställde ett shires täcke med bogveck, finns jämna storlekar med dem med, men nu har jag väntat på täcket sedan september, så jävla surt! :s

2011-11-16 @ 12:27:18
URL: http://idrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback