Kämpigt


Nikon D5100, Tamron 10-24mm SP AF 3.5-4.5 Di-II LD IF
Bilden tagen från ett uteställe i Dublin när jag och Maria var där i Juli med mitt vidvinkel objektiv. Vill utomlands!

Play va som jag trodde helt bedrövlig att rida, fyfan vad jag fick kämpa! Hon släppte nått enormt mycket när vi körde förvänd galopp och ställde in henne i nacken, vilken skilland det blev. Vi körde även massa med galoppombyten med henne, vi skulle kanske köra lite serier med byten nån lektion eftersom Play är så himla duktig på de! Hon kan faktiskt varanat, har aldrig testat i varje :P Men efter timmen var slut så va hon sjukt mycket mjukare i munnen men fortfarande va de där lilla lilla kvar.. Så jag fick skritt-jobba henne under en 30-40 min in på de andras lektion efter mig och böja och ställa loss henne.. Blev mycket protester från Plays sida, gott tecken för då va hon på väg att släppa. Till slut så blev hon riktigt fin och jag fick avsluta.. Så nu har jag fått hemläxa kan man säga, gå in i ridhuset och ställa och böja sådär hela tiden och inte ge mig förrens hon blir mjuk. Om de inte hade förbättras tills nästa tisdag skulle vi tömköra henne och rida efter.. Tur att man har en sån hjälpsam och duktig tränare som kan muntra upp en när man sitter där på ryggen och allt känns hopplöst!


Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: wiho! tack så mycket! :D

2011-11-23 @ 12:53:20
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Cool bild :D

2011-11-23 @ 14:38:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback