Puppsen ♥


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro Arkivet: 20 Okt 2011
Världens bästa bäbis på 13½ år ovan på bilderna ♥

Red lektion för Boel igår, och fick äntligen ett breakthrough! Hon gick som en klocka i slutet, glad och nöjd matte!! Hoppas att hon inte ska trilskas lika mycket nu i veckan så jag kan få henne lika fin då :) Bi körde mycket galoppombyten som jag tror var otroligt lösgörande för Playyan igår så får fortsätta nöta på de när jag är själv, dock har Play otroligt lätt för att byta och kan göra massa med byten utan man bett om de "när hon vet vad hon ska göra". Rolig pålla :) Ikväll blir det uteritt hade jag tänkt, hoppas blåsten avtagit bara för just nu känns de som storm här :S Blåser ju fan bort!

Bestämde med Stina att jag ska åka till henne och hoppträna på Söndag, wiiie :D


Kommentarer
Postat av: jossan - hamreryttarna

Måste säga att din blogg är hur underbar blogg som helst. Grymt fina bilder och jag älskar lilla vovven. Så söt!

Ska verkligen fortsätta läsa din blogg! :D



sv; ja eller hur!



2011-11-30 @ 13:32:14
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback