Foton från hagen..


Nikon D5100, Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Vilket härligt väder de va här i lördags! Skönt med sol för engångskull i allt mörker. Jag red ner till paddocken och red lite. Gick faktiskt någorlunda bra mot slutet. Play har vart sjukt jobbig på senaste tiden, tar emot riktigt att gå ner och jobba henne för vet att jag bara blir frustrerad men måste försöka och vara helt iskall.. Många som ser henne när jag rider tycker att hon ser mjuk och lätt ut i munnen. Men de är bara en synvilla kan jag säga för fyfan hon är sjukt tung och dragig, och jag har jätte svårt att själv bli mjuk när hon hänger som en sten i mina händer just nu :( Man kan säga att vi är nere i en djup svacka nu, dock tycker jag hon går bra hoppningen fortfarande. Vet hur fin hon kan vara, kommer aldrig glömma känslan under det sista dressyrpasset för Boel i februari 2009 (eller var det 2010?). Hon var så himla fin och mjuk, allting funkade! Under perioden var hon mjuk redan när man tog tyglarna. Men veckan efter det började skade perioden som höll i sig till September.. Det går inte alltid som vill helt enkelt.

Chamir "lortgrisen" myser i hagen :)

Och Fame trycker i sig det sista av haghöt :P


Kommentarer
Postat av: Saywoff - Celine

Vilka underbara bilder! Får verkligen fram mitt fotosug!



Svar: ne det e ju svårt att säga hejdå till en sån nära, man vill inte säga hejdå men på nått sätt vill man inte missa det :/

2011-11-21 @ 16:40:22
URL: http://saywoff.blogg.se/
Postat av: a

sv; ja dom e snygga, juste de var dom dom liknade ^^!

2011-11-21 @ 19:24:18
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Emma

så sjukt fina bilder!!:D vad har du för kamera?:)

2011-11-21 @ 21:28:21
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback