Vilodag!


Nikon D5100 & Tamron AF 90mm f/2.8 SP Di macro ÄR HON INTE SÖT?!!!
Idag ska schnutti få vila, brukar låta henne göra det på fredagar delvis för hon ska ha en vilodag per vecka minst och brukar ha lite andra planer än vara i stallet en hel fredag kväll :) Får se om de blir nått dricka ikväll kanske eller om de blir lugna gatan!
Igår så var jag in i ridhuset och gjorde dressyrjobb barbacka, nyttigt för balansen och speciellt för mig som har snedrygg.. Fick testa Petras rakabett, fyfan säger jag bara sjukt fin blev hon! Har aldrig känt nån wow känsla sådär direkt på delade bett, typ tredelat eller kopparbett.. Har alltid velat testat rakt tränsbett efetrsom hon alltid fördelar trycket i munnen så bra på Pehlam stången jag rider henne på i hoppningen! Så blir att fortsätta på raktbett och se om trenden fortsätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback