Rodeo


Nikon D5100 & Tamron 10-24mm SP 3.5-4.5 Di-II LD IF Jag o Marris i Howt, Irland.

Jag är så dålig på att uppdatera, men så får de va :P Har inte orkat lägga in bilderna från kameran sens förra helgen äns. Har vart helt slut när jag kommer hem från stallet så har spelat tv-spel med freddepedde och vart med Marris nästan varje kväll.

Igår va de dock långkväll i stallet som gällde, åkte till stallet sisådär 16.00 och kom hem 21.30. De va nämligen hoppträning som stod på schemat, alltid lika roligt! Play va rolig som fan o rida, helt jävla galen! Rodeobock typ hela tiden, men hon va sjukt fin i mellan hennes damp utbrott! Som en liten liten gummiboll helt enkelt :) Vi hoppade stuts som jag älskar, Play blir som värsta duracellkaninen! Hon verkligen sprang och letade efter hinder i hela paddocken, craaazzzy! Och justja sen hoppade vi grindar utan infångare, trodde Play skulle va tittig, men hon for över som ett spjut över i värsta  långa språnget flera meter innan kändes de som. Duktig galenpanna :)



Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

tack:D fin bild!

2012-04-21 @ 22:15:49
URL: http://dimandilir.blogspot.com
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej på dej! Kan du kolla in mina senaste skogsbilder och kanske skriva vad du tycker om dem också i en kommentar? kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/april/fin-skog-och-lite-bokeh.html#comment

2012-04-22 @ 19:10:47
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback