Amsterdam del 2

Nikon D5100, Nikkor 50mm f/1,8G & Tamron AF SP 10-24/3,5-4,5 Di II LD IF till Nikon AF
 
Här kommer lite blandade bilder från Amsterdam och såklart det klassiska holländska väderkvarnarna.. Ska bli spännande och se va man kan få för bilder i Cypern, lär ju bli härliga färger iallafall mot det här regn och rusket vi har här hemma!
 
Annars så har jag äntligen börjat trava på Playsan, så himla roligt! Fräsch och fin känns hon, så nu är de bara att kö på. Kan knappt vänta tills jag ska börja hoppa igen om nån månad, längtar!! Känner på mig att de kommer bli en del rodeo som de brukar bli när jag haft en paus fårn hoppningen.. Men de är ju bara kul att se att hon blir så glad att få göra de hon älskar :)



Kommentarer
Postat av: susanne

Fantastiska bilder Rebecca!!! Fullkomligt ÄLSKAR dina färger och ditt ljus och dina vinklar!! du är skitduktig!! Jag ska hämta mitt Photoshop CS5 som sitter på datorn ute hos Per. Saknar det en hel del!!! Hoppas du får en härlig trip och mycket sol på Cypern!! Kram

2012-08-12 @ 14:31:12
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback