Felicia & River


Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
Efter Pay and Riden så tog jag också lite snabba oplanerade bilder på Felicia och Frida med deras ponnysar.. Ovan är Felicia och River, så fina :)
 
Gaah jag känner att jag är så himla sugen på att ta massa bilder nu, men jag vet inte på vad! Känner mig himla inne i foto just nu, kanske därför bra upppdatering på bloggen också, positivt! Och inte nog med de va jag och klämde på en Nikon D800 i helgen och blev totalt ner kär i den. MÅSTE HA! Synd att den kostar sisådär 23.000-24.000 för bara kamerahuset... Och jag fattar inte om man måste köpa helt nya objektiv pga att de är nått nytt format i kameran, eller om man kan behålla dem gamla?! Men men, ett stort vill ha stämpel på den!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fortsätt uppdatera :) så kul att läsa och se alla fina bilder!

Svar: hihi de ska jag :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-29 @ 10:30:49
Postat av: Ida

Fina bilder :)

Svar: tack :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-29 @ 13:24:50
URL: http://idaaugust.blogg.se
Postat av: Felicia Berg

Har redan sagt det, men säger det igen, GRYMT FINA BILDER <3 <3 <3

Svar: kul att du blev nöjd :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-29 @ 15:48:38
Postat av: Soeures

Hej! Vi skulle bli oerhört glada om du ville vara med i vår tävling om att bli dagens blogg. Allt du behöver göra är att kommentera "jag är med" på detta inlägg: http://soeures.blogg.se/2012/august/dagens-blogg.html
Du behöver absolut inte vara med men det skulle vara grymt kul om du ville det!
Ha en bra dag /Mathlida & Ellen (soeures.blogg.se)

2012-08-29 @ 20:21:55
URL: http://soeures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback