Glad tjej!

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G Bilderna har ju inget med inlägget att göra men vafan ;)
 
Måndag igen, lite depp på de men jag är fan glad :) Vetrinären va ute idag och gav mig klartecken på att forsätta sätta igång Play. Dock tyckte han ju att de är lite skumt, men de är ju Play vi pratar om hon har ju bara mystiska åkommor. Som sagt jag är super glá!! Låt turen vända nu tack ♥ Och så ska börja trava nu i veckan, iiiiih :D
 
Dock va de ju inte lika roligt när Sverige rev ut sig ur laghoppningen idag.. Men nya tag till individuella nu då!



Kommentarer
Postat av: Anna

Goding då!! Och jag har turen som har er :D

Svar: <3 :)
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-07 @ 14:58:23
URL: http://Http://anname.blogg.se
Postat av: susanne

Nu håller jag tummarna att Play håller sig pigg och frisk =) Fina bilder du bjuder oss på!!! Ha det gott! Kram

Svar: Travade på henne för första gången igår :D kul!! Tack :) Kram
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-08 @ 21:13:36
URL: http://nattsyrransphoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback