Ännu mera naket!

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
Ovan är en bild från naked shoot no.2 med Maria i lördags på Johannisbergs strand, hoppas ni gillar den för de gör jag ;) (den kan se lite grådaskig ut på Pc, Mac is the shieet!) Dock när jag ser bilderna såhär i efterhand ångrar jag mig att jag inte ställde mig rakt över henne och tog en bild, men men de går inte och va efterklok här inte! Men då vet jag de till nästa gång.. Om jag har tur så kanske Maria vill ut ikväll och posera, måste bara komma på nån ny plats att va på..
 
Annars så glider allt på, men snart så blir det semester igen :D Så från och med fredag kommer det nog kanske bli lite dålig uppdatering här för då befinner jag mig på varmare breddgrader!!



Kommentarer
Postat av: Lolita

För bövelen, vattenliket har vaknat till liv!

Svar: scary bitch! man får akta så hon inte drar ner en i skitn!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-15 @ 01:26:49
Postat av: Bosse Bus

Laura Palmer från Twin Peaks? ;)

Svar: va snäkkar du om bosse bus?
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-15 @ 01:53:01
Postat av: johanna

riktigt bra bild ju, hennes ögon är to die for!:)

Svar: tack :) eller hur, stoora blåa!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-16 @ 16:18:58
URL: http://johannaj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback