O så lite naket!

Nikon D5100 & Nikkor 50mm f/1,8G
 
Igår när jag kom hem från stallet så kikade Maria över och vi bestämde oss för att åka ut till Björnön och ta lite nakenbilder hahaah! Dock så blev de lite i senaste lagret då solen redan hade gått ner så ljuset var inte de bästa.. Lite bilder blev de iallafall, men fytusan va jag fick dra upp ljuset i Camera Raw för när jag la in bilderna på datan så blir dom så mycket mörkare än vad dem ser ut på kameran, störande! Iallafall så var de väldigt skoj och vi ska göra om de och göra bättre.. Man kan säga att de här va en test-shoot ;) Då får vi nog ge oss ut lite tidigare så man hinner ta lite mer bilder! Har andra snyggare bilder men jag tror inte dom är så lämpliga att lägga upp här :P hah!



Kommentarer
Postat av: Esmeralda Edenberg

Den vänstra bilden var verkligen jättefin! :)

Svar: åhh tack :) va riktigt skoj att fota nå annorlunda för engångsskull :D
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-08-01 @ 11:10:27
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se
Postat av: Stephanie

sv: Tack så jättemycket! :)

2012-08-01 @ 12:58:56
URL: http://stephaniesbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback