Magiskt

Nikon D800 & Tamron SP AF 90mm F/2.8 MACRO (1:1)  
 
Det bästa med vintern måste vara dagar som dessa, strålande sol, snö och många minusgrader. Men visst det känns för jäkla tråkigt att stå och skrapa rutan innan jobbet i sisådär -18 grader.. Men jag kan säga er att när jag väll satt mig i bilen och styrde ut mot landet i strålande sol och körde ibland snötäckta gnistrande åkrar så glömde jag faktiskt bort det där lilla jobbiga.. Det såg helt magiskt ut, önskar att jag hade haft tid att stannat och fota.
 
På tal om vintern så känns inte mina sommarbilder i headern så aktuella längre, eller hur? Måste fixas!



Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar dina bilder!

Svar: åhh :) tack så mycket!
Rebecca Tengström - Fotoblogg

2012-12-05 @ 13:33:52
URL: http://eamandanielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback