Bilder från i söndags


Nikon D5100 & Tamron AF 70-200/2,8 Di IF Macro
Här är två styckna bilder sens i söndags, har typ inte orkat redigerat dem förens nu eftersom jag inte blev nå nöjd. Va så soligt att man knappt såg på displayen hur bilderna blev, så dem blev snäppet för ljusa.. Därför har jag haft svårt att få till färgerna. Men man lär sig av sina misstag, är de inte så?!

Förövrig är jag HÄSTLEDIG idag, helt otroligt haha! De är man ju typ aldrig!! Får dock typ alltid ångest när jag inte är där varje dag fast jag vet att hon blir omhändetagen.. Dum man är eller? Iallafall så är de Erika min kusin som ska ta hand om henne och rida idag.. Hon har sin ponny hemma som är triangel märkt, så hon va lite sugen på o rida "riktigt häst" som man kan jobba lite mer med. Play brukar alltid bli så fin o mjuk efter Erika ridigt henne.. Bra att nån annan får sitta på henne ibland som inte har samma svagheter som en själv i ridningen.
Ibland känner man att de skulle va skönt att ha en skötare en gång i veckan så man kunde få göra nått annat nån gång, men vette tusan. Glad att jag tillbringar 7 dagar i veckan åt min älsklingsbebis :)

Förresten! Visst känns bilderna lite väl för höstiga ut för att de ska vara Januari?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback